Könyvelés

Valljuk, hogy a könyvelés nem csupán számlák iktatásából, illetve rutinszerű felrögzítéséből áll, hanem egy magas szakmai tudást igénylő feladat, melynek az ellátáshoz sosem lehet a megszokásra hagyatkozni. Ismerni kell a céget, folyamatos kommunikáció, egyeztetés  szükséges a pénzügyi kolléga vagy ügyvezető között ahhoz, hogy a megfelelő információ birtokában a megfelelő és legoptimálisabb döntés szülessen egy adott gazdasági esemény megítélésével kapcsolatban.

Munkánk során nem egységes főkönyvi sémát használunk, hanem egyedi igények alapján teljesen cégekre szabjuk azt. Számtalan kimutatást tudunk készíteni, támogatva a különböző vezetői igényeket. A főkönyvi felbontást, analitikákat meg tudjuk feleltetni bármely pályázati előírásnak, külföldi tulajdonosi elvárásoknak. Ennek megfelelően angol és német nyelven is tudunk beszámolót, főkönyvet rendelkezésre bocsátani.

Az általunk használt könyvelőprogram többek között alkalmas közvetlen számlázásra, illetve egyes számlázó programok által előállított számlák beintegrálására is, elősegítve a nagy mennyiségű számlák minél gyorsabb és pontosabb feldolgozását.

Az évvégi beszámolók mellett vállaljuk konszolidációs beszámolók, szükség esetén évközi zárások és beszámolók elkészítését is. Emellett eltérő üzleti évesgazdálkodók is megtalálhatók a palettánkban.

Költséghelyes könyvelés

Könyvelőprogramunk alkalmas költséghelyes, illetve munkaszámos könyvelésre is, megkönnyítve például az egyes bevételek, illetve az azokhoz tartozó közvetett-közvetlen költségek összerendelését. Ily módon leegyszerűsödhet a különböző költségek megadott szisztéma szerinti csoportosítása, lekérdezése.

Helyszíni könyvelés

Manapság egyre több cég bízza meg irodánkat, hogy a saját székhelyén lássuk el a könyvelési feladatokat. Ennek előnyei: megszűnik a könyvelési anyag vándorlása, közvetlenebb információáramlás alakul ki, valamint a kollégánk csak és kizárólag az adott cég feladataival foglalkozik. Hátránya, hogy sokkal nagyobb költségterhet jelent a megbízónak.

A megrendelő igénye szerint a könyvelés mellett vállalunk adatrögzítést, belső ellenőrzést, megegyezés szerint heti egy vagy akár több napra is. Lehetőség van mindezt interim – azaz egy bizonyos feladat megoldására kérni -,  vagy lehet ez egy hosszú távú együttműködés is, amennyiben a cég struktúrája, kultúrája, nagysága ezt igényli.